Bc. Kristýna Smolíková

Master's thesis

Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.

Marketing strategy of the company mousemad, s.r.o.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy současných prováděných marketingových aktivit firmy mousemad, s.r.o. zhodnotit současnou marketingovou strategii a navrhnout novou optimalizovanou marketingovou strategii. V první kapitole diplomové práce budou popsána podstatná teoretická východiska související s marketingovou strategií, jako například marketingové plánování, prostředí, cílová skupina …more
Abstract:
The aim of this thesis is analyze current marketing activities in the company mousemad, s.r.o. and evaluate current marketing stratégy and create new optimized marketing strategy. In the first capture of this thesis will be described theoretical basis related to marketing strategy, for example marketing planning, environment, target group, or marketing mix. The second chapter will describe company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné