Online marketingová komunikace vybraného e-shopu – Bc. Michaela Chrenšťová
Bc. Michaela Chrenšťová
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Online marketing communication of the selected e-shop
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě zhodnocení stavu online marketingové komunikace vybraného e-shopu vytvořit návrhy pro její zlepšení. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení počtu zákazníků. V praktické části budou tyto nástroje u vybraného e-shopu analyzovány z pohledu obsahového i výkonnostního. Výstupem …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the state of online marketing communication of the selected e-shop and to make suggestions for its improvement. In the theoretical part, the online marketing communication tools and principles for their use in relation to increasing the number of customers will be presented. In the practical part, these tools will be analyzed in the selected e-shop from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/mvr2e/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
- Reader: Ing. Maja Mujevič
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHRENŠŤOVÁ, Michaela. \textit{Online marketingová komunikace vybraného e-shopu}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/erxuva/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Propagace svazu chovatelů pomocí online komunikace
Petr Žyla -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová