Bc. Michaela Chrenšťová

Bachelor's thesis

Online marketingová komunikace vybraného e-shopu

Online marketing communication of the selected e-shop
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě zhodnocení stavu online marketingové komunikace vybraného e-shopu vytvořit návrhy pro její zlepšení. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení počtu zákazníků. V praktické části budou tyto nástroje u vybraného e-shopu analyzovány z pohledu obsahového i výkonnostního. Výstupem …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the state of online marketing communication of the selected e-shop and to make suggestions for its improvement. In the theoretical part, the online marketing communication tools and principles for their use in relation to increasing the number of customers will be presented. In the practical part, these tools will be analyzed in the selected e-shop from …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
  • Reader: Ing. Maja Mujevič

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné