Výuka francouzského existencialismu na středních školách – Bc. Lucie Marcinová
Bc. Lucie Marcinová
Diplomová práce
Výuka francouzského existencialismu na středních školách
The Presentation of French Existencialism at Secondary Education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výukou francouzského existencialismu na středních školách. Předmětem práce je postavení mezipředmětových vztahů v současném školství s důrazem na vzájemné spojitosti předmětů Český jazyk a literatura a Základy společenských věd, konkrétně jejich zpracování v kurikulárních dokumentech a učebnicích. Výsledkem jsou čtyři konkrétní návrhy pro praktickou výuku francouzského existencialismu …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the teaching of French existentialism at secondary schools. This thesis shows the status of inter-subject relations in contemporary education with an emphasis on the relationship of subjects, Czech language and literature and Social studies basics, specifically their processing in the curricula and textbooks. The result is four specific suggestions for practical teaching of …víceKlíčová slova
výuka francouzského existencialismu mezipředmětové vztahy komparatistika rámcový vzdělávací program český jazyk a literatura základy společenských věd teaching of French existentialism inter-subject relations comparative literature framework educational programme Czech language and literature Social studies basics
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m2s9t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Pichová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jiří Svoboda, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Pojetí člověka ve francouzském existencialismu
Michaela ŠESTÁKOVÁ -
Vzdělávací program pro přípravu občanů k sebeochraně a vzájemné pomoci při mimořádných událostech.
Radek Jandl -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Ideální vzdělávací program podle sociálních pracovníků pracujících s dospělými klienty
Anna Kotrčová -
Vzdělávací program pro členy World Rock’n’Roll Confederation
Jana Volková -
Vzdělávací program pro pedagogické pracovníky: prevence užívání návykových látek ve školním prostředí
Kristýna Štětinová -
Návrh optimalizace hodnotícího kritéria společenské relevance při hodnocení vědy, za použití METODIKY 2017+, na základě komparace metodik hodnocení společenské relevance odborné činnosti výzkumně-infrastrukturních pracovišť Akademie věd České republiky, Akademie věd Finské republiky (Suomen Akatemia) a Akademie věd Švýcarské konfederace (Akademien der Wiessenschaften Schweiz)
Adéla DIGRINOVÁ -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková