Mapa jako podpůrný prostředek při výuce místního regionu – Bc. Jakub PORUBA
Bc. Jakub PORUBA
Bakalářská práce
Mapa jako podpůrný prostředek při výuce místního regionu
Map as supportive agent in teaching of the local region
Anotace:
Práce se zabývá tématem místního regionu a využítí map při jeho výuce (na základní škole). Je rozdělena na dvě části - v teoretické části se práce věnuje problematice teoretického vymezování regionů, zařazení místního regionu do Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, mapám ve výuce a jejich tvorbě a~metodice tvorby mapových listů a doprovodných textů pro vymezenou oblast místního …víceAbstract:
The thesis focuses on the theme local region and usage of maps in its teaching (on elementary school). It is divided into two parts - theoretical part describes the theory of defining the regions, position of local region in Framework Education Programme for Elementary Education, maps and its usage in teaching as well as its creation, method of map sheets creation and supportive texts for defined local …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2018
- Vedoucí: Mgr. Luděk Krtička
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PORUBA, Jakub. Mapa jako podpůrný prostředek při výuce místního regionu. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Geografie - Anglický jazyk a literatura (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací plán - aplikace na základní škole
Dagmar Truksa Vágo -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ
Klára Cabáková -
Role kreativity v sociálním životě: Kritické zhodnocení revizí rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Michaela Dufková -
Porovnání učebnic matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy a s Rámcově vzdělávacím programem pro základní vzdělávání
Lenka Chvojsíková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Úroveň vstupních kompetencí pro zvládání učebního oboru v závislosti na absolvovaném školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání
Pavlína BASLEROVÁ