Ing. Petr Bohušík

Bachelor's thesis

Etika v marketingové komunikaci

Ethics in Marketing Communication
Abstract:
Cílem práce je zjistit, jak v dnešní společnosti ovlivňuje etické chování firmy spotřebitele, jaký význam pro něj má environmentální a společenská odpovědnost firmy. V části teoretické bude obecně vymezena etika, environmentální a společenská odpovědnost firmy a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. V praktické části bude aplikována metoda analýzy zaměřená na subjektivní význam etiky a odpovědnosti …more
Abstract:
The aim of the thesis is to find out how in today's society the ethical behaviour of the firms influences their consumers, whether environmental and social responsibility of the companies has any importance for the customers. In the theoretical part, there will be generally defined ethics, environmental and social responsibility of the company and various tools of marketing communication. In the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní