Analýza projektového řízení ve zvolené organizaci – Bc. David Jirásek
Bc. David Jirásek
Diplomová práce
Analýza projektového řízení ve zvolené organizaci
Analysis of project management in the selected company
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat proces projektového řízení ve vybrané společnosti a na základě analýzy identifikovat chyby a podat návrhy ke zlepšení projektového řízení. V teoretické části byla představena definice malých a středních podniků, byl představen obor projektové řízení a nejpoužívanější standardy projektového řízení a byly popsány základy informačních systémů. V praktické …víceAbstract:
This diploma thesis aims to analyze the project management process in the selected company and, based on the analysis, to identify errors and make proposals to improve project management. In the theoretical part, the definition of small and medium-sized enterprises was introduced, the field of project management with the most used project management standards was introduced, and the basics of information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Tomáš Šubrt, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva