Kulturní a obchodní zvláštnosti Japonska a jejich vliv na mezinárodní obchod – Michaela Stromková
Michaela Stromková
Bakalářská práce
Kulturní a obchodní zvláštnosti Japonska a jejich vliv na mezinárodní obchod
Cultural and Business Differences of Japan and their Impact on International Trade
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na teoretickou rešerši a kvalitativní výzkum kulturních a obchodních zvláštností Japonska a na zhodnocení jejich vlivu na mezinárodní obchod. Kulturní specifika jsou v japonské kultuře velmi odlišná od zbytku světa, a proto je jejich vliv na interakci s touto kulturou značně rozsáhlý. Tato práce pracuje s analýzou těchto specifik a s jejich následným umístěním do prostředí …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on theoretical analysis and qualitative research of cultural and business differences of Japan and on evaluation of their impact on international trade. Japanese cultural specifics are entirely distinct from the rest of the world and therefore their effect on interaction with this unique culture is considerably extensive. This thesis deals with the analysis of these specifics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stromková, Michaela. Kulturní a obchodní zvláštnosti Japonska a jejich vliv na mezinárodní obchod. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a nonverbální komunikace v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti
Dana Laclé -
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Interkulturní komunikace - Anglie - kulturní šok pro české občany
Andrea Smejkalová -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Interkulturní komunikace v prostředí podnikání
Karolína Koudelková -
Interkulturní komunikace v nadnárodních společnostech
Andrea Kypěnová -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Dopady interkulturní komunikace a mezikulturních odlišností na efektivitu firmy
Barbora Vacková
Název
Vložil
Vloženo
Práva