Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s. r. o. – Bc. Petra Koporová
Bc. Petra Koporová
Diplomová práce
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s. r. o.
The Project for Marketing Communication Improvement in the Company Svět Plodů, s. r. o.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s. r. o. Cílem práce je oslovení nového segmentu - sportovců, a to prostřednictvím navázání marketingových spoluprací s klíčovými komunitami v rámci tohoto segmentu. Práce se opírá o teoretické poznatky shrnuté prostřednictvím rešerše a analýzu společnosti a její marketingové komunikace. V rámci projektu je navržena …víceAbstract:
The Master's thesis is focused on improving the marketing communication at Svět Plodů, s. r. o. The aim of this thesis is to capture the interest of a new segment - athletes, through entering the marketing partnership with the crucial communities wtihin this segment. The thesis is based on the theoretical knowledge resumed in the recherche and the analysis of the company and its marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPOROVÁ, Petra. \textit{Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/esy7rl/.
Jak správně citovat práci
Koporová, Petra. Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s. r. o.. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová