Pavlína TOPORSKÁ

Bachelor's thesis

Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS

TourMIS - a tool for Marketing information system (MIS) of cities
Abstract:
Tato bakalářská práce je tématicky zaměřena na marketingový informační systém měst ? nástroj TourMIS, který je určen především k hodnocení cestovního ruchu ve městech a destinacích. Teoretická část práce charakterizuje samotný cestovní ruch a zmiňuje důvody nutné k vedení podobné analýzy, uvádí základní informace o statistice a marketingu orientovaném na cestovní ruch. Praktická část bakalářské práce …more
Abstract:
This bachelor work is thematically focused on the marketing information system of cities ? tool TourMIS, which is primarily determined to evaluate tourism in cities and destinations. The theoretical part describes tourism and identifies reasons which are necessary to conduct analysis, basic of statistics and marketing, especially marketing focused on tourism. The practical part of this bachelor work …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Accessible from:: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 5. 2012
  • Supervisor: Mgr. Tomáš Boruta

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TOPORSKÁ, Pavlína. Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta