Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS – Pavlína TOPORSKÁ
Pavlína TOPORSKÁ
Bachelor's thesis
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
TourMIS - a tool for Marketing information system (MIS) of cities
Abstract:
Tato bakalářská práce je tématicky zaměřena na marketingový informační systém měst ? nástroj TourMIS, který je určen především k hodnocení cestovního ruchu ve městech a destinacích. Teoretická část práce charakterizuje samotný cestovní ruch a zmiňuje důvody nutné k vedení podobné analýzy, uvádí základní informace o statistice a marketingu orientovaném na cestovní ruch. Praktická část bakalářské práce …moreAbstract:
This bachelor work is thematically focused on the marketing information system of cities ? tool TourMIS, which is primarily determined to evaluate tourism in cities and destinations. The theoretical part describes tourism and identifies reasons which are necessary to conduct analysis, basic of statistics and marketing, especially marketing focused on tourism. The practical part of this bachelor work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Accessible from:: 18. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2012
- Supervisor: Mgr. Tomáš Boruta
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOPORSKÁ, Pavlína. Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Geography / Geography and Regional Development
Theses on a related topic
-
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém ve společnosti Staving, s.r.o.
Petra Maťátková -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko