Analýza konkurenčního působení společnosti T-Mobile – Mgr. Jana BŘEZÍKOVÁ
Mgr. Jana BŘEZÍKOVÁ
Diplomová práce
Analýza konkurenčního působení společnosti T-Mobile
Analyse of T-Mobile competition incidence.
Anotace:
Mobilní telefon a s ním spojené služby mobilní komunikace jsou v dnešní době už napros-tou samozřejmostí. S vysokou mobilní penetrací na českém trhu mobilních komunikací souvisí nutnost správného zacílení a oslovení cílových skupin zákazníků ze strany mobil-ních operátorů. Tato práce se zabývá zejména strategiemi jednotlivých mobilních operáto-rů, rozdělením na hlavní cílové skupiny zákazníků a analýzou …víceAbstract:
A cellular phone and mobile services are absolutely common nowdays. High percentage of mobile penetration in the Czech market is pushing all mobile operators to aim and speak to their target groups. This dissertations is especially dealing with strategies of Czech mobile operators. The main pillars are to be separate the main target groups and analyze the pro-duct focused on young people and students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2007
Identifikátor:
4927
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BŘEZÍKOVÁ, Jana. Analýza konkurenčního působení společnosti T-Mobile. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční strategie v oblasti služeb poskytovaných mobilními operátory
Vojtěch Petráš -
Analýza a komparace strategie konkurenceschopnosti vybraných firem
Michal Šuta -
Marketingová strategie mobliní platformy Apple iOS
Michal BLAŽEK -
Strategie společenské odpovědnosti/udržitelného podnikání jako konkurenční výhoda
Valerie Vokounová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková