Možnosti zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace Reiseagentur Drexler – Marek Hrkal
Marek Hrkal
Bachelor's thesis
Možnosti zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace Reiseagentur Drexler
Abstract:
Práce se zabývá možnostmi zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace cestovní agentury Drexler. Aplikovány jsou nástroje on-line marketingu, které mají za cíl zvýšit návštěvnost a konverzní poměr webu. Práce teoreticky rozebírá a následně prakticky aplikuje kontextovou PPC reklamu i optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Prostor je věnován také klíčovým faktorům ovlivňujícím konverzní charakteristiku …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5254
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2008
- Supervisor: Václav Stříteský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5254
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Internet a reklama
David Zapletal -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Analýza WWW stránek na základě klíčových slov
Petr Doležal -
Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu. Vybrané webové projekty z pohledu uživatelské zkušenosti.
Iveta Oršulíková -
Využitelnost Internetu v propagaci podniku
Michal Kuranda -
Reklama na internetu a její vnímání spotřebiteli
Jiří Zientek -
Využití internetu v podnikání
David Krňák -
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
Lada Šilhavá