Elisabeth RAPTOPULU

Bachelor's thesis

Hodnotový systém u dospívajících jedinců s poruchou učení.

Value system of adolescents with learning disabilities.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku specifických poruch učení ve vztahu k hodnotovému systému dospívajícího jedince. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. První dvě kapitoly teoretické části jsou vyznačeny krátké definici specifických poruch učení a charakteristice jejich jednotlivých druhů, dále vysvětlení pojmů hodnotový systém a lidské hodnoty jako faktory …more
Abstract:
This thesis focuses on the issue of specific learning disabilities in relation to the value system of an adolescent. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The first two chapters of the theoretical part are indicated by a short definition of specific learning disabilities and characteristics of each species, as well as explanations of concepts and value system of human values …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RAPTOPULU, Elisabeth. Hodnotový systém u dospívajících jedinců s poruchou učení.. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta