Etika v reklamě a její vliv na spotřebitele – Yulia Uvarova
Yulia Uvarova
Bakalářská práce
Etika v reklamě a její vliv na spotřebitele
Ethics in advertising and its impact on consumers
Anotace:
Cílem této práce je představit fenomén etiky v podnikání a jeho místo v reklamě a argumentovat, proč jsou mladí lidé podle marketérů v současnosti jednou z nejdůležitějších skupin spotřebitelů. Metodikou zvolenou pro provedení výzkumu je metoda diagnostického průzkumu ve formě dotazníku. Poté byla ve formě podkapitol prezentována získaná data a na jejich základě byly ověřeny výzkumné problémy a vyvozeny …víceAbstract:
The aim of this work is to present the phenomenon of business ethics and its place in advertising and to argue why young people, according to marketers, are currently one of the most important groups of consumers. The methodology chosen for conducting the research is the method of diagnostic research in the form of a questionnaire. Then, the obtained data were presented in the form of subchapters, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
Rami Mohana -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Etika v činnosti kurátora pro děti a mládež
Pavlína HANYŠOVÁ -
Etika reklamy a její vliv na mládež
Martina Guttenová
Název
Vložil
Vloženo
Práva