Jan Žanta

Bachelor's thesis

Analýza marketingu vybraného sportovního klubu

Marketing Analysis of a Selected Sports Club
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sportovního marketingu aplikovaného na neziskovou organizaci poskytující sportovní služby. Cílem práce je analýza marketingu sportovního klubu a navrhnutí úprav v marketingové strategii a komunikaci klubu.
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of sports marketing applied to a non-profit organization providing sports services. The aim of the work is to analyze the marketing of the sports club and to propose modifications in the marketing strategy and communication of the club.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2020
  • Supervisor: Jaroslav Stolařík
  • Reader: Adam Placr

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava