Metodické pomůcky a pracovní listy pro výuku ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení – Mgr. Iveta Doležalová
Mgr. Iveta Doležalová
Diplomová práce
Metodické pomůcky a pracovní listy pro výuku ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Teaching aids and work sheets for pupils with specific learning disabilities in Russian language teaching
Anotace:
Diplomová práce Metodické pomůcky a pracovní listy pro výuku ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení pojednává o problematice počáteční výuky cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Teoretická část vymezuje Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a cíle základního vzdělávání. Dále charakterizuje cíle jazykové výuky a uvádí specifické poruchy učení, jejich příčiny …víceAbstract:
The thesis Teaching aids and work sheets for pupils with specific learning disabilities in Russian language teaching deals with the issue of elementary foreign language teaching of pupils with the special education needs. The theoretical part defines the Framework Educational Programme for Primary and Lower Secondary Education and the aims of the elementary education. It also characterizes the aims …víceKlíčová slova
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání cizí jazyk specifické poruchy učení metodická pomůcka pracovní list vzdělávácí cíl klíčové kompetence jazykové složky řečové dovednosti metoda metodický postup učebnicový soubor Pojechali Framework Educational Programme for Primary and Lower Secondary Education foreign language teaching learning disabilities teaching aid work sheet educational aim key competence language skills and sub-skills method technique student’s book “Pojechali”.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n2usf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
- Oponent: Mgr. Halina Cvrková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLEŽALOVÁ, Iveta. \textit{Metodické pomůcky a pracovní listy pro výuku ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/eur0r6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Teaching Methods and Approaches Used by Czech English Teachers in Lower Secondary Education
Michaela Augustová -
The Use of 3D Printing in Education Focusing on Lower Secondary Natural Science Genetics
Ivo Bednář -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová