Návrh koncepce marketingu malého pivovaru – Lenka Stibalová
Lenka Stibalová
Bachelor's thesis
Návrh koncepce marketingu malého pivovaru
The design concept of the marketing of a small brewery
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuju marketingu koncepci Zámecké pivovaru Všerad. Cílem práce je vytvořit marketingovou koncepci, která bude sloužit jako podklad pro určování marketingových aktivit minipivovaru. Teoretická část se věnuje pivovarnictví v České republice, dále marketingové koncepci a poznatkům z marketingu pivovarnictví a malých a mikro podniků. V praktické části je pak provedena komparativní …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with marketing concept of Zámecký pivovar Všerad. The aim of the thesis is to create a marketing concept that will serve as a basis for determining the marketing activities of the mini-brewery. The theoretical part is devoted to beer brewing in the Czech Republic, marketing concepts and knowledge from marketing of breweries and small and micro enterprises. The practical part is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73180
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedúci: Martin Musil
- Oponent: Daria Gunina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73180
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Marketingová koncepce konkrétního podniku
Iva Průšová -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Marketing jako koncepce obchodní politiky
Dušan Čejka -
Vývoj českého pivního trhu se zaměřením na minipivovary
Vykoukalová Vykoukalová