Lenka Stiborová

Bakalářská práce

Výzkum zákaznické spokojenosti v kavárně Café Telč

Research of customer satisfaction in a coffee bar The Cafe Telc
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem zákaznické spokojenosti ve vybrané kavárně Café Telč. Teoretická část je zaměřena na spokojenost zákazníků, její měřitelnost a řízení vztahu se zákazníky. Dále je popsán proces marketingového výzkumu a výzkumné metody. Praktická část se věnuje postupu a realizaci marketingového výzkumu ve zvolené kavárně. Dotazníkovým šetřením byla sesbírána data od respondentů, …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze customer satisfaction in a coffee bar, The Cafe Telc. The theoretical part is focused on customer satisfaction, its measurability and customer relationship management. Other chapters describe procedure of marketing research and research methods used. The practical part deals with the process and implementation of marketing research in the coffee bar. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Karolina Kyselová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79891

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management