Lenka Stiborová

Bachelor's thesis

Výzkum zákaznické spokojenosti v kavárně Café Telč

Research of customer satisfaction in a coffee bar The Cafe Telc
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem zákaznické spokojenosti ve vybrané kavárně Café Telč. Teoretická část je zaměřena na spokojenost zákazníků, její měřitelnost a řízení vztahu se zákazníky. Dále je popsán proces marketingového výzkumu a výzkumné metody. Praktická část se věnuje postupu a realizaci marketingového výzkumu ve zvolené kavárně. Dotazníkovým šetřením byla sesbírána data od respondentů, …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze customer satisfaction in a coffee bar, The Cafe Telc. The theoretical part is focused on customer satisfaction, its measurability and customer relationship management. Other chapters describe procedure of marketing research and research methods used. The practical part deals with the process and implementation of marketing research in the coffee bar. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Karolina Kyselová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79891