Výzkum zákaznické spokojenosti v kavárně Café Telč – Lenka Stiborová
Lenka Stiborová
Bachelor's thesis
Výzkum zákaznické spokojenosti v kavárně Café Telč
Research of customer satisfaction in a coffee bar The Cafe Telc
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem zákaznické spokojenosti ve vybrané kavárně Café Telč. Teoretická část je zaměřena na spokojenost zákazníků, její měřitelnost a řízení vztahu se zákazníky. Dále je popsán proces marketingového výzkumu a výzkumné metody. Praktická část se věnuje postupu a realizaci marketingového výzkumu ve zvolené kavárně. Dotazníkovým šetřením byla sesbírána data od respondentů, …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze customer satisfaction in a coffee bar, The Cafe Telc. The theoretical part is focused on customer satisfaction, its measurability and customer relationship management. Other chapters describe procedure of marketing research and research methods used. The practical part deals with the process and implementation of marketing research in the coffee bar. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79891
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Karolina Kyselová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79891
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane