Výzkum zákaznické spokojenosti v kavárně Café Telč – Lenka Stiborová
Lenka Stiborová
Bakalářská práce
Výzkum zákaznické spokojenosti v kavárně Café Telč
Research of customer satisfaction in a coffee bar The Cafe Telc
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem zákaznické spokojenosti ve vybrané kavárně Café Telč. Teoretická část je zaměřena na spokojenost zákazníků, její měřitelnost a řízení vztahu se zákazníky. Dále je popsán proces marketingového výzkumu a výzkumné metody. Praktická část se věnuje postupu a realizaci marketingového výzkumu ve zvolené kavárně. Dotazníkovým šetřením byla sesbírána data od respondentů, …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze customer satisfaction in a coffee bar, The Cafe Telc. The theoretical part is focused on customer satisfaction, its measurability and customer relationship management. Other chapters describe procedure of marketing research and research methods used. The practical part deals with the process and implementation of marketing research in the coffee bar. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79891
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Karolina Kyselová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79891
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane