Marketing communication proposition to the firm “Gerezman” – Polina Mihhailova
Polina Mihhailova
Bakalářská práce
Marketing communication proposition to the firm “Gerezman”
Návrh marketingové komunikace a její vliv na výkonnost společnosti Gerezman.
Anotace:
Mihhailova, P. Návrh marketingové komunikace a její vliv na výkonnost společnosti Gerezman.Bakalářská práce. Brno: Mendelova niverzita v Brně, 2018.Hlavním cílem teto bakalářské práce je definováni marketingové kampaně pro společnost specializující se na údržbu hrobů v Arménii. V rámci této práce bylo vykonáno dotazníkové šetřeni zaměřené na osoby arménské národnosti. Výsledky této práce umožní společnostem …víceAbstract:
Mihhailova, P. Marketing communication proposition for the firm “Gerezman” Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018.The main objective of this bachelor thesis is to define marketing communication recommendations for the company, specialising on grave maintenance in Armenia. The survey conducted for this thesis was collected via online questionnaire around the world, aiming at ethnic Armenians …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
New media in corporate communication
Václav Králík -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Social Media jako součást marketingové komunikace
Lukáš Pražák