Mgr. Jan Horák

Diplomová práce

Nové formy marketingu ve vztahu k právu nekalé soutěže

New Marketing Forms in Relation to unfair Competition
Anotace:
Diplomová práce poskytuje ucelený přehled nových marketingových forem, a to guerilla, ambush a buzz marketingu, ve vztahu k právní úpravě nekalé soutěže. Součástí práce je přehled právní úpravy nekalé soutěže v České republice a Evropské unii spolu s praktickými příklady jejich uplatnění. Přínos diplomové práce tkví v komplexním přehledu nových forem marketingu, doplněného i o praktické případy, které …více
Abstract:
This thesis provides a comprehensive overview of new forms of marketing which are guerilla, ambush and buzz marketing from the perspective of the law of unfair competition. The work includes an overview of the rule on unfair competition in the Czech Republic and European Union along with practical examples of their application. Contribution of the thesis lies in the list of examples of new marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta