Podpora malého a středního podnikání prostřednictvím strukturálních fondů EU – Ing. Jan Podloucký
Ing. Jan Podloucký
Master's thesis
Podpora malého a středního podnikání prostřednictvím strukturálních fondů EU
Small and medium size enterprises through the EU structural funds
Anotácia:
Předmětem předkládané diplomové práce „Podpora malého a středního podnikání prostřednictvím strukturální fondů EU“ je popsat mechanismy čerpání finanční podpory malými a středními podniky v ČR. První část je věnovaná definování základních pojmů pro následnou práci. Druhá část se soustřeďuje na legislativní prostředí spojené s poskytováním veřejné podpory. Třetí kapitola práce se zabývá identifikováním …viacAbstract:
The main focus of the submitted thesis „Small and medium size enterprises support through the EU structural funds“ is to describe a mechanism of the public support of the small and medium enterprises through the structural funds of the European union. First part is dedicated to defining of the basic concepts for the following work. The second part focuses on legislative environment connected to providing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ypx95/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
- Vedúci: Mgr. Bc. David Póč
- Oponent: Mgr. Petr Kostík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Economics
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria