Návrh změn věrnostního programu Globus Bonus – Veronika Steklá
Veronika Steklá
Diplomová práce
Návrh změn věrnostního programu Globus Bonus
The suggestion of changes of the loyalty program Globus Bonus
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě zhodnocení primárních a sekundárních dat navrhnout doporučení změn věrnostního programu Globus Bonus a jeho možnou implementaci. Teoretická základna práce je postavena na definici podpory prodeje a věrnostních programů, jejich rozdělení, trendů a cílů. Dále definuje rozdíl mezi pojmy spokojenost a věrnost zákazníka. Praktická část je zaměřena na hodnocení výsledků …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to suggest recommendations for changes to the Globus Bonus loyalty program and its possible implementation based on the evaluation of primary and secondary data. The theoretical basis of the work is based on the definition of sales promotion and loyalty programs, their distribution, trends, and goals. It also explains the difference between customer satisfaction and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80323
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80323
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
The topic of customer satisfaction in English and Czech press - content and linguistic analysis
Kateřina SCHWARZEROVÁ -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník