Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací – Ing. Kateřina Vojtová
Ing. Kateřina Vojtová
Bachelor's thesis
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací
Role of Market Research in Marketing Strategy and System of Information
Anotácia:
Práce se zabývá úlohou marketingového výzkumu v marketingové strategii. Je zde věnována pozornost tématům marketingové strategie, marketingovému informačnímu systému a následně i samotnému marketingovému výzkumu, jeho procesu, metodám a roli při řízení firmy. Praktická část se zabývá konkrétní společností a rozborem její situace na trhu na základě výsledků reálného marketingového výzkumu.Abstract:
This thesis deals with role of marketing research in marketing strategy. Attention is focused on themes of marketing strategy, marketing system of information and finally marketing research, its process, methods and its role in managing of a company. Practical part deals with concrete company and analysis of its position on the market based on results of an actual marketing research.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gr8l4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova