Ing. Kateřina Vojtová

Bakalářská práce

Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací

Role of Market Research in Marketing Strategy and System of Information
Anotace:
Práce se zabývá úlohou marketingového výzkumu v marketingové strategii. Je zde věnována pozornost tématům marketingové strategie, marketingovému informačnímu systému a následně i samotnému marketingovému výzkumu, jeho procesu, metodám a roli při řízení firmy. Praktická část se zabývá konkrétní společností a rozborem její situace na trhu na základě výsledků reálného marketingového výzkumu.
Abstract:
This thesis deals with role of marketing research in marketing strategy. Attention is focused on themes of marketing strategy, marketing system of information and finally marketing research, its process, methods and its role in managing of a company. Practical part deals with concrete company and analysis of its position on the market based on results of an actual marketing research.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní