Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa – Bc. Jitka Zahálková
Bc. Jitka Zahálková
Bakalářská práce
Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa
Global promotion of Bata’s brand and products
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá propagací věhlasné značky Baťa od jejích prvopočátků, samotného vzniku a vývoje jednotlivých metod, až po současné praktiky používané v oblasti marketingové vědy. Práce je zároveň zčásti věnována fenoménu Baťa jako takovému, tedy vzniku této značky, jejímu formování a rozšiřování na poli obuvnickém. Součástí práce je historie propagace sahající daleko do minulých let, aby …víceAbstract:
Bachelor´s thesis is devoted to a promotion of famous product mark Baťa from its very beginning. It deals with the early method´s development practices till current used practice in marketing sience. The thesis also deals with the Baťa´s phenomen, the creation of pruduct mark, its formation and spreding over a shoe market. The long history of promotion is also a part of the work. Tomáš Baťa´s sources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q67wu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Dana Komosná -
Propagace tělovýchovných jednot v Čechách a na Moravě v letech 1918 - 1938
Zuzana Tůmová -
Propagace českého filmu v zahraničí: Od Filmexportu po České filmové centrum
Barbora Poláčková -
Příměstský tábor v Muzeu Komenského v Přerově
Renata PANÁKOVÁ -
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
David Sedláček -
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
Mojmír Nejezchleb -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný