Bc. Jitka Zahálková

Bachelor's thesis

Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa

Global promotion of Bata’s brand and products
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá propagací věhlasné značky Baťa od jejích prvopočátků, samotného vzniku a vývoje jednotlivých metod, až po současné praktiky používané v oblasti marketingové vědy. Práce je zároveň zčásti věnována fenoménu Baťa jako takovému, tedy vzniku této značky, jejímu formování a rozšiřování na poli obuvnickém. Součástí práce je historie propagace sahající daleko do minulých let, aby …more
Abstract:
Bachelor´s thesis is devoted to a promotion of famous product mark Baťa from its very beginning. It deals with the early method´s development practices till current used practice in marketing sience. The thesis also deals with the Baťa´s phenomen, the creation of pruduct mark, its formation and spreding over a shoe market. The long history of promotion is also a part of the work. Tomáš Baťa´s sources …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2010
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní