Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa – Bc. Jitka Zahálková
Bc. Jitka Zahálková
Bachelor's thesis
Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa
Global promotion of Bata’s brand and products
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá propagací věhlasné značky Baťa od jejích prvopočátků, samotného vzniku a vývoje jednotlivých metod, až po současné praktiky používané v oblasti marketingové vědy. Práce je zároveň zčásti věnována fenoménu Baťa jako takovému, tedy vzniku této značky, jejímu formování a rozšiřování na poli obuvnickém. Součástí práce je historie propagace sahající daleko do minulých let, aby …moreAbstract:
Bachelor´s thesis is devoted to a promotion of famous product mark Baťa from its very beginning. It deals with the early method´s development practices till current used practice in marketing sience. The thesis also deals with the Baťa´s phenomen, the creation of pruduct mark, its formation and spreding over a shoe market. The long history of promotion is also a part of the work. Tomáš Baťa´s sources …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q67wu/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2010
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Dana Komosná -
Propagace tělovýchovných jednot v Čechách a na Moravě v letech 1918 - 1938
Zuzana Tůmová -
Propagace českého filmu v zahraničí: Od Filmexportu po České filmové centrum
Barbora Poláčková -
Příměstský tábor v Muzeu Komenského v Přerově
Renata PANÁKOVÁ -
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
David Sedláček -
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
Mojmír Nejezchleb -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný