Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky – Ing. Barbora Kupcová
Ing. Barbora Kupcová
Bakalářská práce
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
New methods of communication being applied in the process of Customer relations management
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky“ je analýza současného stavu komunikace v průmyslovém prostředí. Bakalářská práce analyzuje obchodní vztahy mezi dodavatelem a zákazníkem. Upozorňuje na význam strategického partnerství a efektivní komunikace. První část bakalářské práce vysvětluje základní komunikační pojmy a procesy. Druhá část bakalářské …víceAbstract:
The subject of the baccalaureate work “New methods of communication applied in the process of Customer relationship management” is the analysis of the current state of communication in the industrial environment. The baccalaureate work analysis the business relationships between the supplier and the customer. It highlights the significance of strategic partnership and effective communication. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xyfg6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane