Podpora a optimalizace e-podnikání fitness center – Jan Valtr
Jan Valtr
Bakalářská práce
Podpora a optimalizace e-podnikání fitness center
Support and optimization of e-business fitness center
Anotace:
Cílem závěrečné práce je analýza možností pro zvýšení viditelnosti podniku na internetu. A soudobé využití těchto možností ve fitness centrech. Dále poznání a využití nových komunikačních kanálů pro interakci se zákazníkem, analýza metod pro získání informací k profilování,a uspokojení potřeb zákazníka. Výsledkem práce bude souhrn doporučení technik, principů a hodnocení, za účelem zefektivnění marketingu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8066
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Ansorge
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích
Gerenzel Gunaeva -
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
Lenka Sedlářová -
Reklama na internetu
Matěj Braborec -
Metadata a zpřístupňování informací na internetu
Michael Škála -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok
Název
Vložil
Vloženo
Práva