Společné pohybové vzdělávání v MŠ – Bc. Veronika Turková
Bc. Veronika Turková
Bakalářská práce
Společné pohybové vzdělávání v MŠ
Inclusive physical education for kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce "Společné pohybové vzdělávání v MŠ" je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je věnována charakteristice autismu a rozvoji hrubé motoriky. Je zde zahrnut i rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání a seznámení se cvičebními pomůckami, které můžem využít a relaxací. Praktická část obsahuje cviky a hry podporující rozvoj hrubé motoriky, které jsou …víceAbstract:
ANOTATION The bachelor thesis "Inclusive physical education for kindergarten" is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is dedicated to the description of autism and gross motor skill development. The Framework educational programme for pre-school education is also included, as well as familiarisation with training and relaxation aids. The practical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mjc10/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2017
- Vedoucí: PaedDr. Hana Janošková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Šeráková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Výuka 1. ročníku - obor instalatér - příprava tématického plánu
Milan Haan -
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Pohybové hry do místnosti pro žáky a studenty základních a středních škol, využitelné při pobytech v zimní a letní přírodě
Michaela TEUBNEROVÁ -
Pohybové hry pro nácvik chování žáků mladšího školního věku při první pomoci, povodni, evakuaci a tornádu
Renata Popovská -
Pohybové hry a pohádky ve výuce snowboardingu dětí předškolního věku
Monika Horká -
Taneční a pohybové hry s hudbou pro 1. a 2. třídu ZŠ
Jaroslava VEČEŘOVÁ -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Möjligheter till stöd för personer med autism i Sverige enligt Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade
Veronika Clausová