Lucie ŠVAMBERGOVÁ

Bachelor's thesis

(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu

(Not only) the online marketing of a subject in the tourism field.
Abstract:
Tématem bakalářské práce je online marketing Zámku a zahrad Schönbrunn. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, dále rozdělený na online marketing. Kromě toho se práce zabývá marketingovou strategií, nástroji online marketingové komunikace, marketingem v rámci vyhledávačů, optimalizací pro vyhledávače, PPC reklamou a marketingem na sociálních médiích. V praktické části je provedeno …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the online marketing of Schönbrunn Palace and Gardens. The theoretical part explains concepts such as marketing, further divided into online marketing. In addition, the thesis deals with marketing strategy, online marketing communication tools, search engine marketing, search engine optimization, PPC advertising and social media marketing. In the practical part, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lukáš Pichlík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠVAMBERGOVÁ, Lucie. (Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/