Lucie ŠVAMBERGOVÁ

Bakalářská práce

(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu

(Not only) the online marketing of a subject in the tourism field.
Anotace:
Tématem bakalářské práce je online marketing Zámku a zahrad Schönbrunn. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, dále rozdělený na online marketing. Kromě toho se práce zabývá marketingovou strategií, nástroji online marketingové komunikace, marketingem v rámci vyhledávačů, optimalizací pro vyhledávače, PPC reklamou a marketingem na sociálních médiích. V praktické části je provedeno …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the online marketing of Schönbrunn Palace and Gardens. The theoretical part explains concepts such as marketing, further divided into online marketing. In addition, the thesis deals with marketing strategy, online marketing communication tools, search engine marketing, search engine optimization, PPC advertising and social media marketing. In the practical part, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lukáš Pichlík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠVAMBERGOVÁ, Lucie. (Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/