Mgr. Tereza Levická
Advanced ('rigorózní') thesis
Klamavá reklama
Misleading advertising
Abstract:
Práce je zaměřena na regulaci klamavé reklamy podle českého občanského zákoníku, která je charakterizována a posuzována ve vztahu k tuzemské úpravě bezprostředně předcházející danému zákonu, relevantním českým veřejnoprávním, tuzemským samoregulačním a unijním ustanovením. Dílčí posouzení jsou provedena ve vztahu k regulaci v německém zákoně proti nekalé soutěži. V návaznosti na při posuzovací činnosti …moreAbstract:
The thesis deals with regulation of misleading advertising under the Czech Civil Code, which is characterized and assessed in relation to the internal regulation immediately preceding the act, relevant Czech public law, internal self-regulation and union provisions. Partial assessments are also made with regulation in the German Act against Unfair Competition. Following the interpretative problems …moreKeywords
klamavá reklama nekalá soutěž klamavá obchodní praktika nekalá obchodní praktika klamavé opomenutí reklama spotřebitel zákazník občanský zákoník UWG misleading advertising unfair competition misleading commercial practice unfair commercial practice misleading omission advertisement consumer customer Civil Code
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bas55/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 10. 2017
- Reader: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D., JUDr. Daniel Patěk, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Law and Legal Science / Law
Theses on a related topic
-
Klamavá reklama a klamavá obchodní praktika při online nakupování
Veronika Žáčková -
Klamavé obchodní praktiky v prostředí internetu
Nela Švehlová -
Novelizované praktiky podle černé listiny nekalých obchodních praktik
Jiří Villner -
Klamavé obchodní praktiky
Tereza Kempová -
Nekalé obchodní praktiky na e-shopech
Alexandr Liolias -
Nekalé obchodní praktiky tzv. šmejdů
Petra Kocúrková -
Nekalé obchodní praktiky v oblasti telekomunikací
Jaroslava Bartáková -
Nekalé obchodní praktiky a jejich dopad na spotřebitele
Barbora Lukešová