Mgr. Tereza Levická

Rigorózní práce

Klamavá reklama

Misleading advertising
Anotace:
Práce je zaměřena na regulaci klamavé reklamy podle českého občanského zákoníku, která je charakterizována a posuzována ve vztahu k tuzemské úpravě bezprostředně předcházející danému zákonu, relevantním českým veřejnoprávním, tuzemským samoregulačním a unijním ustanovením. Dílčí posouzení jsou provedena ve vztahu k regulaci v německém zákoně proti nekalé soutěži. V návaznosti na při posuzovací činnosti …více
Abstract:
The thesis deals with regulation of misleading advertising under the Czech Civil Code, which is characterized and assessed in relation to the internal regulation immediately preceding the act, relevant Czech public law, internal self-regulation and union provisions. Partial assessments are also made with regulation in the German Act against Unfair Competition. Following the interpretative problems …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 10. 2017
  • Oponent: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D., JUDr. Daniel Patěk, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Rigorózní řízení / obor:
Právo a právní věda / Právo