Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy – Iva ČERNOCHOVÁ
Iva ČERNOCHOVÁ
Bachelor's thesis
Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy
Possibilites for developing social competences of the child in an inclusive school
Abstract:
Cílem bakalářské práce je posouzení možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy. Dále zjistit, zda začlenění dítěte do běžného vzdělávacího systému může být prospěšné jak pro dítě se speciálními potřebami, tak i pro majoritní společnost a zda při inkluzi dítěte dochází i k rozvoji sociálních kompetencí a jak mohou být tyto kompetence rozvíjeny. V teoretické části je tato …moreAbstract:
The aim of this work is the assessment of child potential for development of social skills in an inclusive school. Furthermore, the aim is to determine whether inclusion of the child into the mainstream education system may be beneficial for the child with special needs, as well as for the majority, and whether the child inclusion brings a development of social skills and how these competencies can …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 4. 12. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERNOCHOVÁ, Iva. \textit{Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/f237u8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNOCHOVÁ, Iva. Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Rámcový vzdělávací plán - aplikace na základní škole
Dagmar Truksa Vágo -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ
Klára Cabáková -
Role kreativity v sociálním životě: Kritické zhodnocení revizí rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Michaela Dufková -
Porovnání učebnic matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy a s Rámcově vzdělávacím programem pro základní vzdělávání
Lenka Chvojsíková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Úroveň vstupních kompetencí pro zvládání učebního oboru v závislosti na absolvovaném školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání
Pavlína BASLEROVÁ