Aplikace konceptu společenské odpovědnosti podniku v České republice – Pavla Christophová
Pavla Christophová
Diplomová práce
Aplikace konceptu společenské odpovědnosti podniku v České republice
Application of Corporate Social Responsibility concept in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení aplikace konceptu společenské odpovědnosti podniku v České republice. Hlavním cílem práce je vypracování analýzy vlivu využívaných aktivit sociálního pilíře konceptu na posílení loajality zaměstnanců. Teoretická část diplomové práce obsahuje ucelený výklad konceptu společenské odpovědnosti podniku a popis hodnotící metodiky KORP. V průběhu řešení práce je …víceAbstract:
The thesis is focused on the evaluation of the application of corporate social responsibility concept in Czech Republic. The main aim is to make an analysis of the impact of activities from social pillar of CSR to enhance employee loyalty. The theoretical part provides an interpretation of the corporate social responsibility concept and also a description of the evaluation methodology KORP. During …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39093
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 10. 2013
- Vedoucí: Magdalena Kotýnková
- Oponent: Jan Vašenda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39093
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
Dominant Language in Czech/English bilingual families living in the Czech Republic
Lenka Mastešová -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova