Tereza Pochylá
Bachelor's thesis
Využívání sociálních sítí u generace Z
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem, jaký mají vliv sociální sítě na nákupní chování u generace Z. První část bakalářské práce popisuje pojmy a oblasti, které se v práci objevují. Poznatky z teoretické části byly využity do praktické části. Druhá část bakalářské práce se zaměřuje na souhrn dotazníkového setření týkající se toho, jak reklama na sociálních sítích ovlivňuje nákupní chovaní generace Z. …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of the influence of social networks on shopping behaviour generation Z. The first part of the bachelor thesis describes the concepts and areas that appear in the work. The findings from the theoretical part were used in the practical part. The second part of the bachelor thesis focuses on a summary of the questionnaire survey on how advertising on social networks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/h4pve/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2022
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Jitka Brodská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Implementing YouTube as a resource for developing lexis in Generation Z learners
Tereza Koblihová -
AAVE And Its Growing Popularity in the Online Discourse of Generation Z
Andrea BÍCOVÁ -
Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic
Marcel Vraný -
Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu
Eva Tomanová -
Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu
Helena Witczaková -
Reklama a generace Z
Pavla Majerová