Bc. Klára Švamberková

Diplomová práce

Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu

Evaluation of marketing communication tools of chosen product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Douwe Egberts, a jejími kávovými produkty, nástroji a způsobem komunikace. Tyto nástroje jsou v první části práce podrobně popsány a na konci kapitol zmíněny ty, které společnost Douwe Egberts využívá. Největší pozornost se v této práci věnuje reklamě, jelikož tento způsob propagace společnost používá nejčastěji. V druhé části jsou porovnávány …více
Abstract:
The thesis is about marketing communication of Douwe Egberts company and its coffee products, tools and means of communication. These tools are described in detail in the first part of the thesis and at the end of chapters it is mentioned which are being used by Douwe Egberts company. The greatest attention in this thesis is devoted to advertising, since this is the type of propagation, company is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní