Bc. Klára Švamberková

Master's thesis

Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu

Evaluation of marketing communication tools of chosen product
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Douwe Egberts, a jejími kávovými produkty, nástroji a způsobem komunikace. Tyto nástroje jsou v první části práce podrobně popsány a na konci kapitol zmíněny ty, které společnost Douwe Egberts využívá. Největší pozornost se v této práci věnuje reklamě, jelikož tento způsob propagace společnost používá nejčastěji. V druhé části jsou porovnávány …more
Abstract:
The thesis is about marketing communication of Douwe Egberts company and its coffee products, tools and means of communication. These tools are described in detail in the first part of the thesis and at the end of chapters it is mentioned which are being used by Douwe Egberts company. The greatest attention in this thesis is devoted to advertising, since this is the type of propagation, company is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Ladislav Lašek
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní