Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu – Bc. Klára Švamberková
Bc. Klára Švamberková
Master's thesis
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
Evaluation of marketing communication tools of chosen product
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Douwe Egberts, a jejími kávovými produkty, nástroji a způsobem komunikace. Tyto nástroje jsou v první části práce podrobně popsány a na konci kapitol zmíněny ty, které společnost Douwe Egberts využívá. Největší pozornost se v této práci věnuje reklamě, jelikož tento způsob propagace společnost používá nejčastěji. V druhé části jsou porovnávány …moreAbstract:
The thesis is about marketing communication of Douwe Egberts company and its coffee products, tools and means of communication. These tools are described in detail in the first part of the thesis and at the end of chapters it is mentioned which are being used by Douwe Egberts company. The greatest attention in this thesis is devoted to advertising, since this is the type of propagation, company is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fun8a/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Ladislav Lašek
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková