Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu – Bc. Klára Švamberková
Bc. Klára Švamberková
Master's thesis
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
Evaluation of marketing communication tools of chosen product
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Douwe Egberts, a jejími kávovými produkty, nástroji a způsobem komunikace. Tyto nástroje jsou v první části práce podrobně popsány a na konci kapitol zmíněny ty, které společnost Douwe Egberts využívá. Největší pozornost se v této práci věnuje reklamě, jelikož tento způsob propagace společnost používá nejčastěji. V druhé části jsou porovnávány …viacAbstract:
The thesis is about marketing communication of Douwe Egberts company and its coffee products, tools and means of communication. These tools are described in detail in the first part of the thesis and at the end of chapters it is mentioned which are being used by Douwe Egberts company. The greatest attention in this thesis is devoted to advertising, since this is the type of propagation, company is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fun8a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
- Vedúci: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková