Marketing a PR základní školy ve městě a na vesnici – Mgr. Lucie Procházková
Mgr. Lucie Procházková
Bachelor's thesis
Marketing a PR základní školy ve městě a na vesnici
Marketing and PR primary school in the city and in the village
Abstract:
Bakalářská diplomová práce je případovou studií dvou základních škol z hlediska marketingových aktivit a jejich public relations. Vybrané základní školy se shodují v tom, že obě mají dobrou prestiž a jsou dlouhodobě úspěšné v naplňování svých kapacit. Naopak zásadním rozdílem je lokalizace těchto škol – jedna škola působí ve velkém krajském městě a druhá na venkově. Cílem této práce je jednak popsat …moreAbstract:
The bachelor graduation thesis is a case study of two primary schools in terms of marketing activities and public relations. Selected primary schools match that both have a good reputation and long-term success in filling their capacities. In contrast, the main difference is the location of these schools - one school is located in a large regional city and the second in the country. The aim is to describe …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/z4feb/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Ondřej Bárta
- Reader: Mgr. Lenka Řezáčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron