Tereza SRNSKÁ

Bakalářská práce

Vliv specifických poruch učení na písemný projev žáka z pohledu učitele českého jazyka

The specific teaching disorders influence on the pupil written communication from the Czech teacher view
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifickými poruchami učení u žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části jsou definovány jednotlivé druhy specifických poruch učení, legislativa spojená s touto problematikou, způsoby integrace žáků a možnosti jejich reedukace. Na základě výstupů této části zkoumá praktická část písemný projev čtyř žáků druhého stupně základní školy na začátku a konci pololetí …více
Abstract:
The Bachelor theses focuses on specific learning disabilities of the pupils in the secondary school. There are individual types of specific learning disabilities defined in the theoretical part, the legislation of this problematic, ways of integration of pupils and options of their reeducation. On the basis of the outputs of this part, the practical part focuses on writen form of four pupils in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 5. 2021
  • Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SRNSKÁ, Tereza. Vliv specifických poruch učení na písemný projev žáka z pohledu učitele českého jazyka. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta