Vliv specifických poruch učení na písemný projev žáka z pohledu učitele českého jazyka – Tereza SRNSKÁ
Tereza SRNSKÁ
Bachelor's thesis
Vliv specifických poruch učení na písemný projev žáka z pohledu učitele českého jazyka
The specific teaching disorders influence on the pupil written communication from the Czech teacher view
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá specifickými poruchami učení u žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části jsou definovány jednotlivé druhy specifických poruch učení, legislativa spojená s touto problematikou, způsoby integrace žáků a možnosti jejich reedukace. Na základě výstupů této části zkoumá praktická část písemný projev čtyř žáků druhého stupně základní školy na začátku a konci pololetí …moreAbstract:
The Bachelor theses focuses on specific learning disabilities of the pupils in the secondary school. There are individual types of specific learning disabilities defined in the theoretical part, the legislation of this problematic, ways of integration of pupils and options of their reeducation. On the basis of the outputs of this part, the practical part focuses on writen form of four pupils in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 5. 5. 2021
- Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SRNSKÁ, Tereza. \textit{Vliv specifických poruch učení na písemný projev žáka z pohledu učitele českého jazyka}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2021. Available from: https://theses.cz/id/f3cb08/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SRNSKÁ, Tereza. Vliv specifických poruch učení na písemný projev žáka z pohledu učitele českého jazyka. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3k-cj-ov-12
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková