Analýza vzdělávací oblasti výchova ke zdraví v didaktickém aparátu učebnic primární školy – Mgr. Markéta Hrozová, Ph.D.
Mgr. Markéta Hrozová, Ph.D.
Disertační práce
Analýza vzdělávací oblasti výchova ke zdraví v didaktickém aparátu učebnic primární školy
Analysis of Health education in didactic apparatus of Primary school textbooks
Anotace:
Disertační práce se věnuje problematice vzdělávací oblasti výchovy ke zdraví a uplatnění holistického modelu zdraví v prezentaci učiva v učebnicích prvouky / našeho světa a přírodovědy na primárním stupni škol. Výchova ke zdraví zdraví je důležitou součástí výchovně vzdělávacího procesu, která se jako vzdělávací oblast etablovala díky zavedení kurikulárního dokumentu státní úrovně Standardu základního …víceAnotace:
í a předkládáme návrhy na možnosti dalšího výzkumného šetření.Abstract:
The dissertation thesis addresses the problem of health education and the application of a holistic model of health in the presentation of the curriculum in elementary textbooks in primary schools. Health Education is an important part of the educational process, which has established itself as a training area through the introduction of state-level curriculum document Standard for Basic Education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lyv8e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 10. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
- Oponent: doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc., doc. PaedDr. Adriana Wiegerová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
El análisis de los libros de texto de español en el contexto del Marco Común Europeo de Referencia para las Lenguas (MCER)
Jurinová Jurinová -
Pojetí zdraví žáky primární školy
Zuzana PÁVKOVÁ -
Žáci primární školy a jejich pojímání zdraví
Zuzana SMRČKOVÁ -
Problematika holistického pojetí zdraví z pohledu pacientů praktického lékaře
Hana DOLEŽALOVÁ -
Program primární prevence sociálně patologických jevů na ZŠ
Eva Hoffmannová -
Analýza kurikula preprimárního a primárního vzdělávání na Slovensku
Barbora Lukáčová -
Výchova ke zdraví jako podpůrný prostředek výchovy ke zdravému životnímu stylu u žáků s lehkým mentálním postižením na druhém stupni základní školy
Martina Večeřová -
Návrh ilustrativních úloh ke standardům základního vzdělávání v oboru Výchova ke zdraví
Kamila Vizentová