Ing. Martin Pápaj

Bakalářská práce

Vliv vybraných marketingových nástrojů na tvorbu ceny produktu

Influence of selected marketing tools for formation price of the product
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Vliv vybraných marketingových nástrojů na tvorbu ceny produktu“ je seznámení se s problematikou vytváření cen produktů v části teoretické a v části praktické poukázat pomocí dat získaných kvalitativním průzkumem, jaký mají podnikové strategie vliv na konečnou cenu produktu.
Abstract:
The subject of the thesis "Influence of selected marketing tools for formation price of the product" is the issue of creating product prices in the theoretical part. The practical part shows how business strategies influence the final price of the product, using the data obtained from qualitative research.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace