Vliv vybraných marketingových nástrojů na tvorbu ceny produktu – Ing. Martin Pápaj
Ing. Martin Pápaj
Bakalářská práce
Vliv vybraných marketingových nástrojů na tvorbu ceny produktu
Influence of selected marketing tools for formation price of the product
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Vliv vybraných marketingových nástrojů na tvorbu ceny produktu“ je seznámení se s problematikou vytváření cen produktů v části teoretické a v části praktické poukázat pomocí dat získaných kvalitativním průzkumem, jaký mají podnikové strategie vliv na konečnou cenu produktu.Abstract:
The subject of the thesis "Influence of selected marketing tools for formation price of the product" is the issue of creating product prices in the theoretical part. The practical part shows how business strategies influence the final price of the product, using the data obtained from qualitative research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zesvy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve společnosti FAOC
Vladislav Hypš -
Marketingový výzkum v praxi
Jan Cikrt