Šárka Kantorová

Diplomová práce

Komunikační strategie pro značku Klasa

Communication strategy of the brand Klasa
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Klasa. Cílem práce je vyhodnotit dosavadní komunikační strategii značky Klasa a na základě výsledků výzkumu potvrdit, či vyvrátit stanovené hypotézy týkající se značek kvality. Práce je rozčleněna do dvou částí, teoretické a praktické. První část práce obsahuje kapitoly zabývající se marketingovými a komerčními komunikacemi, značkou a její rolí …více
Abstract:
This master thesis deals with the communication strategy of the brand Klasa. The aim is to analyse and evaluate the current communication strategy of the brand and based on the results of research confirm or disprove the hypothesis regarding quality labels. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The first part contains chapters dealing with commercial and marketing communications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45071