Bc. Richard Kubus

Master's thesis

Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu

The Social Marketing in Tourism – Analysis of the Region
Abstract:
Hlavním cílem této práce byla tvorba kampaně trvale udržitelného rozvoje a cestovního ruchu s možností celorepublikového, eventuálně celoevropského, využití. Dílčím cílem této práce bylo zanalyzovat situaci v oblasti trvale udržitelného rozvoje a cestovního ruchu v České republice a v Evropské unii, kterou je Česká republika součástí.
Abstract:
The main objection of the thesis was to propose a campaign of sustainable development and tourism with a whole Czech republican use, perhaps a whole European use. The secondary objection was to analyse a sustainable development and tourism situation according to Czech Republic and European Union as a member.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 11. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
  • Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze